UiOs forskingspris til solfysikar Mats Carlsson

Universitetsstyret for Universitetet i Oslo har tildelt professor Mats Carlsson ved Institutt for teoretisk astrofysikk (ITA) forskingsprisen for 2012.

portrettbiletet av ein gammal mann

Professor i solfysikk Mats Carlsson. Bilete: Rob Rutten (2009).

Kvart år tildeler Universitetet i Oslo fire prisar til personar eller fagmiljø som har utmerkt seg spesielt innan fire område: forsking, læringsmiljø, formidling og innovasjon. Forskingsprisen blir tildelt som ei utmerking og anerkjenning for framifrå forsking. Prisvinnaren må vera nasjonalt leiande på sitt fagfelt, og - såframt fagfeltet eksisterer i andre land - også vera vel anerkjent av leiande utanlandske fagmiljø.

Årets læringsmiiljørpris går til universitetslektor Cathrine W. Tellefsen, som har hovudfag i astronomi. Ho og Mats Carlsson har forresten publisert ein artikkel saman i The Astrophysical Journal. Artikkelen blir framleis sitert hypping og heiter Formation of the Solar He II 1640.4 Å Emission Line.av Wahlstrøm, Cathrine & Carlsson, Mats (1994).

Kontaktinfo: Mats Carlsson

Publisert 19. juni 2012 20:00 - Sist endret 14. feb. 2023 23:30