Oddbjørn Engvold og Jan Trulsen: Bibliotektjenesten ved MNF

Fredagskollokvium

Abstract

Jan Trulsen og Oddbjørn Engvold inviterer fredag 19. januar kl 10:15-11:00 i Peisestua til en redegjørelse og diskusjon om planene for den framtidige bibliotektjenesten ved Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet.

Bibliotekdirektøren har fremmet et forslag om Universitetsbibliotekenes campusfunksjoner som vil kunne innebære betydelige forandringer i organiseringen av bibliotektjenesten ved enhetene.

Fagbibliotekene utgjør en viktig hjørnesten i enhetenes virksomhet og det er viktig at enhetene selv og fakultetet tar standpunkt til hvilke løsninger de ser seg best tjent med. På møtet vil det bli gitt en kort oversikt om biblioteket ved vårt eget institutt. Vi redegjør kort om UBs utredning om "MNF og UBs campusfunksjoner" og MNFs syn på forslaget, som innledning til en meningsutveksling om hva instituttets ansatte og studenter ser som en tjenelig utvikling av bibliotektjenesten.

Kom og si hva du mener!

Publisert 11. aug. 2009 13:24 - Sist endret 15. juni 2011 13:49