Velkommen til ITA!

Høsten er vel i gang, og Astrofysisk fagutvalg tar fremdeles godt imot de nye masterstudentene på masterprogram i Astronomi og Computational science.

Bildet kan inneholde: sosial gruppe, team, ungdom, begivenhet, mannskap.

Fra venstre: Bruce, Nils-Ole, Jakob, Jonas, Thor Mikkel, Mats Ola, Markus, Jowita, Håkon, Ida og Alexander Ziegenhorn (masterstudent i astronomi på andre året). Foto: M. D'Angelo/ UiO

Siden august har Astrofysisk fagutvalg tatt seg godt av de nye masterstudentene. I løpet av Fadderuka har de samarbeidet med Fysisk institutt om å lage et program med praktisk hjelp, informasjon og sosiale aktiviteter.
Til sammen 12 nye masterstudenter har takket ja til plass ved instituttet, og blant dem et fortsatt økende antall jenter (fire i år).
Klare til å sette i gang med master i astronomi og computational science, kan de stole på støtten og veiledningen fra alle, de vitenskapelige og administrative ansatte.

Hjertelig velkommen og lykke til!

Publisert 24. sep. 2019 16:40 - Sist endret 24. sep. 2019 16:45