Velkommen til den nye senioringeniør: Kjell Andresen

Siden den 1. juni 2018 har Kjell Andresen blitt med på Instituttets IT-tjenestene gruppen.

Masse tidligere arbeidserfaringer

Før Kjell begynte på instituttet har han lang erfaring fra tilsvarende arbeid ved universitetet.
Alle forskerne og studentene på Institutt for teoretisk astrofysikk kan benytte av Kjells store erfaring i generell IT-støtte, server- og driftstjenester.
- Jeg kommer fra 23,5 års jobbing på USIT og institutt for geofag, avdeling for meteorologi og oseanografi (metos) - begge i 50% stilling.

- Før det jobbet jeg som IT-konsulent på Statens håndverks- og kunstindustriskole, nå KHIO og delvis Arkitektur- og designhøgskolen i Oslo.

På Institutt for teoretisk astrofysikk: forventninger?

- Gjøre en god driftsjobb og støtte opp om forskningen, undervisningen og administrasjonen som gjøres her.

Hva liker du best hos oss?
- Menneskene jeg jobber med - dere er dyktige, åpne og tar godt imot nye ansatte.

Publisert 24. juli 2018 10:48 - Sist endret 4. feb. 2019 09:41