Velkommen til ITA!

Høsten er i gang, og Astrofysisk fagutvalg tar godt imot de nye masterstudentene på masterprogram i astronomi.

Espen Hodne, masterstudenten i astronomi på andre året, sammen med de nye masterstudentene på Institutt for teoretisk astrofysikk.

De neste to årene av masterstudiet i astronomi kommer til å preges av "hardt arbeid", sa Frode K. Hansen, utdanningsleder ved ITA. Fadderuken for de nye masterstudentene ved Institutt for teoretisk astrofysikk har vært ganske opptatt med informasjonsmøter og et mylder av andre aktiviteter – både faglige og sosiale.

De nye studentene har blitt kjent med forventninger og utfordringer som finnes på vei. Likevel kan de stole på støtten og veiledningen fra alle, de vitenskapelige og administrative ansatte.

Lykke til!

Publisert 23. aug. 2018 13:53 - Sist endret 11. jan. 2023 11:33