Tidligere

Tid og sted: , Auditorium 1, Helga Eng

Master i biologi Jasmin Kaori Kroeger ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: The virulence factors of members of the Bacillus cereus group and their regulation.

Tid og sted: , Auditorium U35, Helga Eng

Master i farmasi Ida Benedikte Pedersen ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: DNA Replication in Bacteria and Eukaryotes - Similarities and Differences.

Tid og sted: , Auditoriet på STAMI, Gydas vei 8

Master i farmasi Angela Lupattelli ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Inclusion of Patient-Oriented Outcomes in Drug Development.

Tid og sted: , Auditoriet på STAMI, Gydas vei 8

Master i farmasi Yuan Zeng Feng ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Cross talk between adipose tissue and muscle in regulation of metabolic health.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

M.Sc. Sara Bekhradnia ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Properties and applications of branched polymers in drug delivery.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i farmasi Milica Vukicevic ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Curcumin: pharmacological effects, use, and current formulation strategies for its delivery.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Siv.Ing Jørn Eivind Tungen ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Automated organic synthesis in medicinal chemistry.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i farmasi Maria Elisabeth Brandal Berstad ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Diving through membranes: A critical comparison of PCI with biological and biochemical methods to enhance the endosomal escape.

Tid og sted: , Auditorium 2, Farmasibygningen

Master i nanoteknologi Emily Helgesen ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: We need to stick together: new roles for eukaryotic chromosome cohesion in genome stability and cancer.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Cand. pharm Bjarne Brudeli ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Modeling CNS penetrance - Can blood-brain penetration for small molecules be predicted?.

Tid og sted: , Auditorium 1, Helga Eng

Master i farmasi Hilde Marie Erøy Edvardsen ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Prevalence and toxicity of the new psychoactive substances (NPS).