Tidligere

Tid og sted: , Origo, Fysikkbygget

Det nærmer seg eksamen og vi inviterer alle studenter på FYS1120 til eksamensverksted og pizza!

Tid og sted: , Origo, Fysikkbygget

Lurer du på hvilke fag du bør velge mot slutten av bachelorgraden, eller hva du vil ta en mastergrad i? Kom og slå av en prat med folk med erfaring, og få deg en kaffe og en kjeks i Origo.

Tid og sted: , Auditorium Simula, Ole Johan Dahls hus

For new master students and bachelor students who are interested in Microelectronics and sensor technology.

Tid og sted: , Origo, Fysikkbygget

Lurer du på hva utveksling er, eller hvordan du går frem for å dra ut? Kom og slå av en prat med folk med erfaring, og få deg en kaffe i Origo.

Tid og sted: , Origo

Fysikk og ELITE-studenter på 2020 og 2021-kullet er invitert til en liten boost rett før påskeferien!

Tid og sted: , Store Fy, FI

Microelectronics companies with R&D centers around Oslo will present themselves.

Tid og sted: , Digitalt møte i Zoom

Det kan være vanskelig å forstå hva de forskjellige masterprogrammene og retningene innebærer. For å gjøre det enklere å finne ut hva de forskjellige studieretningene tilbyr, arrangerer vi et digitalt infomøte. Alle er velkomne!