Bachelorsermoni 2024

Jente med blomst og diplom.

Rebecca på sermonien i fjor.

Det er med stor glede vi inviterer deg til årets bachelorseremoni som avholdes den 14. juni. Sermonien vil mest sannsynlig foregå i Auditorium 2 i Helga Engs Hus kl 18:00.

Vi ser frem til å feire ditt harde arbeid og dedikasjon i årene som har ledet deg til dette øyeblikket. Selv om graden din ikke vil bli tildelt under denne seremonien, vil dette være en anledning til å reflektere over din akademiske reise og feire dine prestasjoner.
Du er hjertelig velkommen til å invitere opptil tre gjester for å dele dette viktige øyeblikket med deg.

Vi vil oppfordre deg til å fylle ut påmeldingsskjemaet til seremonien for å forsikre deg og dine om en sitteplass og for å hjelpe oss med å planlegge forfriskninger til deg. Påmeldingsskjemaet finner du her:

Etter seremonien vil Fysikkforeningen arrangere en grillfest som er åpen for alle. Dette vil være en flott anledning til å bli kjent med professorer, administrasjonen, andre studenter og ansatte ved Fysisk Institutt. Mer informasjon om grillfesten vil bli tilgjengelig på et senere tidspunkt. Vennligst følg med på e-post for oppdateringer.

Dersom du har noen spørsmål, kontakt meg på
rihabmc@uio.no

Vi ser frem til å ønske deg velkommen til bachelorseremonien og feire denne milepælen i din akademiske karriere.

Med Vennlig Hilsen,
Rihab Maryam Chaudhry