English version of this page

InterPore Rosett-medalje til Nooraiepour

Forsker Mohammad Nooraiepour, Institutt for geofag er tildelt utmerkelsen InterPore Rosett-medaljen for 2024 av InterPore. Denne tildeles enkeltpersoner som har bidratt betydelig til vitenskapen om porøse medier gjennom frivillig og betydningsfull innsats.

Prisoverekkelse av InterPore Rosett-medaljen til Mohammad Nooraiepour på den store InterPore 2024 konferansen i Qingdao, Kina fra 13 til 16 mai 2024. Foto: Privat

Prisoverekkelse av InterPore Rosett-medaljen til Mohammad Nooraiepour på den store InterPore 2024 konferansen i Qingdao, Kina i mai 2024. Foto: Privat

Nooraiepour ble hedret av InterPore under deres årskonferanse i Qingdao, Kina fra 13 til 16 mai 2024. InterPore Rosett-medaljen er en utmerkelse som tildeles enkeltpersoner som har bidratt betydelig til vitenskapen om porøse medier gjennom frivillig og betydningsfull innsats i de internasjonale aktivitetene til InterPore.

Logo: Porous Media Tea Time Talks
Porous Media Tea Time Talks – En webinarserie på Youtube med innlegg fra forskere innen porøse medier (Se alle innlegg, YouTube). Logo: Porous Media Tea Time

Mohammad Nooraiepour får medaljen som en anerkjennelse for hans betydelige bidrag til å fremme, kommunisere og formidle kunnskap om porøse medier på verdensbasis. Gjennom sin rolle som leder for komiteen for studentaffærer, initiativtager og organisator til "Porous Media Tea Time Talks"-webinarserien, og som meddirektør i InterPore Young Academy, har han spilt en sentral rolle i å veilede og inspirere kommende generasjoner av forskere.

Prisvinneren har også over de siste fire årene arbeidet målrettet med å støtte unge forskertalenter gjennom nasjonale fora og aktiviteter under InterPores årlige konferanser. slik som nå i år, det 16. årsmøtet i International Society for Porous Media (InterPore 2024).

Kolleger ved Institutt for geofag gratulerer!

Publisert 4. juni 2024 16:24 - Sist endret 5. juni 2024 14:03