Trias Nord, feltkampanje Edgeøya og utover

Eit team på 11 geologar drog ut frå Longyearbyen i august 2014. Deira mål var Egdeøya i øygruppa Svalbard. Målet var å undersøkja ulike geologiske forhold i området. Teamet inkluderte ein nyleg tilsatt PhD og ein postdoc knytta til Trias Nord prosjektet. I tillegg var det med fleire meir erfarne vitenskapelig ansatte og samarbeidande partnarar frå so langt borte frå som Italia og USA. Oppgåvene til laget var fleire.

Utforsking av nye områder og nye knausar ovenfrå, Alvar Braathen beveger seg mot kanten med forsiktighet. Foto: Trias Nord, Institutt for geofag

Utforsking av nye områder og knausar ovenfrå, Alvar Braathen beveger seg mot kanten med forsiktighet. Foto: Trias Nord, Institutt for geofag

Fjorårets felt-kampanje i Trias Nord - Utviklingen av Barensthavet i Trias prosjektet var å samla regionale data om sedimenter frå den geologiske perioden trias for å gje ein omfattande paleo-geografiske forståelse av utviklinga av området. Eit mål var og å forstå den strukturelle og sedimentologiske utviklinga i geologien i området.

Felt-kampanjen foregjekk på Egdeøya som er den tredje styrste øya i øygruppa Svalbard. Beliggjande aust for Spitsbergen og syd for Barentsøya.

Les meir om feltaarbeidet i ein artikkel frå Ingrid Anell som er post doc i Trias North prosjektet.

Sjå artikkel: Trias North Fieldwork Campaign to Edgeøya and Beyond

Artikkelen vart også publisert i Trias North sitt nyhendebrev nr 1/2014.

Av Gunn Kristin Tjoflot
Publisert 6. feb. 2015 14:42 - Sist endret 23. des. 2022 13:46