English version of this page

Geofaglig karrieredag (Career Day) – GFU, iEarth og GÆA

Velkommen til alle studenter ved Institutt for geofag til geofaglig karrieredag torsdag 22. februar! Programmet for dagen er nå klart.

Geofaglig karrieredag for studenter– GFU, iEarth og GÆA. Poster: Lefteris/UiO

Geofaglig karrieredag for studenter – GFU, iEarth og GÆA. Poster: Lefteris/UiO

Velkommen til geofaglig karrieredag for studenter!

Dagen er for studenter ved Institutt for geofag og stedet er Geologibygningen, hovedsaklig program i auditorium 1 og 2. Geofaglig karrieredag blir arrangert av studenter fra iEarth, Geofaglig fagutvalg (GFU) og GÆA Norvegica.

Enten du er på utkikk etter nye muligheter, ivrig etter å bygge nettverk med fagfolk, eller bare er nysgjerrig på de forskjellige karriereveiene innen geofag, er dette arrangementet for deg.

• Nettverk: Mingle med bransjeeksperter, alumner og medstudenter.
  • Seminarer: Lær hvordan du gjør CV-en din tiltalende og mestrer jobbintervjuer.
  • Presentasjoner: Få innsikt fra eksperter om de siste trendene og forskningen.

Følgende selskaper er bekreftet som deltagere på dagen:  B&G-tunnel, CGG, MET, Multiconsult, NVE, PGS, TGS, Norconsult og THREE60 Energy.

De er her for å presentere hva de driver med, hvordan de jobber og for å bli kjent med oss ​​studenter, både bachelorer og master!

Program for karrierdagen

Karrieredagen den 22. februar er en mulighet for studenter til å få innsikt, stille spørsmål og oppdage karrieremuligheter.

Geofaglig karrieredag er fra 10:00 til 16:00, og har dette på programmet:

10:15-11:00    “Hvordan få jobben”- seminar ved karrierrådgivere fra UiO

11:00-12:00    Mingling og stands (kaffe og snacks)

12:00-13:00    Lunsj (gratis for deltagere)

13:00-15:00    Korte, informative presentasjoner fra bedrifter så vel som mer mingling                         (servering av kaffe og snacks)

13:00 - CGG company presentation

14:00 – THREE60 Energy company presentation

Vaffler fra 14:30

Dagen blir avsluttet med middag kl 18:00, og påmelding til denne gjøres på Nettskjema, følg lenken her: https://nettskjema.no/a/careerday-2024

Vi håper å se mange av dere på karrieredagen!

Publisert 2. feb. 2024 10:45 - Sist endret 20. feb. 2024 09:57