Tidligere

Tid og sted: , Vilhelm Bjerknes hus, Aud 4

Torsdag 3. november er det Fagleg-pedagogisk dag ved UiO. Dagen eit tilbod til lærarar for fagleg påfyll i fag dei underviser i eller ynskjer å læra meir om. I år er foredraga fysiske og ikkje digitalt. Institutt for geofag og NHM deltek med fire foredrag, sjå programmet her!

Tid og sted: , Videnskapsakademiet, Drammensveien 78, Oslo

Invitasjon til fagkonferanse om miljøgeologi/geokjemi: The Tømte Symposium– Quick clays – geological constraints and occurences - Rosenqvist tribute.

Noen foredrag er tilgjengelig som pdf i etterkant av konferansen og vil legges ut på denne nettsiden.

Tid og sted: , Webinar/Zoom

Torsdag 4. november er det Fagleg-pedagogisk dag ved UiO. Dagen eit tilbod til lærarar for fagleg påfyll med foredrag i fag dei underviser eller er interessert å læra meir om. Institutt for geofag og NHM deltek med fleire foredrag. I år er programmet digitalt på webinar. Sjå program for geofag her!

Tid og sted: , Scandic Ishavshotell, Tromsø

Geofaredagen er et møtested og nasjonal konferanse for studenter, undervisere og alle som jobber med geofarer i Norge. Årets Geofaredag er 19 oktober og arrangeres av Universitetet i Tromsø - Norges arktiske universitet.

Tid og sted: , Digital (using Webinar)

The SCANDEM annual meeting for the Nordic Microscopy Society will be helt 17th of June 2021. This year the meeting is hosted digitally by University of Oslo. The meeting is helt digitally.

Tid og sted: , As a recording.

Trial lecture title: “Recent progresses and future challenges in geochronology”

Tid og sted: , Zoom (videolink)

All interested are invited to an open seminar on: Recent progress with CO2 storage monitoring and development of integrated methods, Tuesday March 9. This half day seminar is digital (Zoom), free of charge and hosted by the Dept. of Geosciences, UiO. Conveners are Philip Ringrose (NTNU) and Anja Sundal (UiO). Registration is recommended.

Tid og sted: , Digitalt, Zoom (påmelding)

Torsdag 29. oktober er det Fagleg-pedagogisk dag ved UiO, og i år er alt digitalt. Dagen er eit tilbod til lærarar for fagleg påfyll med foredrag i fag dei underviser eller ynskjer å læra meir om. Fagløp geofag har i år fem foredrag. Sjå programmet her!

Tid og sted: , Digitally: Recorded

Tittel prøveforelesing / Trial lecture title: “Processes in modern fluvial systems and their lithified expression”

Tid og sted: , VIDEOLINK - Digital lecture

Trial lecture title: “Surface-atmosphere interactions - Implications for weather and climate”

Tid og sted: , Vilhelm Bjerknes hus, Aud 4

Torsdag 31. oktober er det igjen duka for Fagleg-pedagogisk dag ved UiO. Dagen eit tilbod til lærarar for fagleg påfyll med interessante foredrag i faga dei underviser eller er interessert å læra meir om. Institutt for geofag og NHM deltek med fleire foredrag, og programmet finn du her.

Trial lecture title: The dynamic response of glaciers to climate change

Trial lecture title: The dynamic response of glaciers to climate change

Tid og sted: , Universitetsplassen, Karl Johans gt 47

Oslo by er mye eldre enn du tror, den er mange millioner år gammel! Med geologiske briller på kan du oppleve byen vår på en helt ny måte.

Tid og sted: , Aud 1, Geologibygningen

En nestor innen geologi, professor emeritus Knut Bjørlykke, Institutt for geofag vil holde et foredrag med historisk blikk på geologi fra 1950-tallet til nå, hvordan han fikk sitt virke innen nettopp dette faget, og om sin forskning og undervisning. Mye bildemateriale loves!

Tid og sted: , Aud 2, Geologibygningen

Prøveforelesing/Trial Lecture:

“Faults in sedimentary basins - outcrop and seismic Expressions”

Tid og sted: , Aud 1, Geologibygningen

There will be 6 open seminars at the workshop: Analytical SEM for Geology, Department of Geosciences, University of Oslo, 16-17th of January 2019.

The seminars are open for all interested in the topic.

Tid og sted: , Aud I, Geologibygningen

The Tømte Symposium 2018 will be November 8th, and will be a seminar from lunch with several speakers on the theme; Biogeochemistry - Soil organic matter and nutrient cycling: Effects of climate and anthropogenic changes

Tid og sted: , Vilhelm Bjerknes hus, Aud 4

Torsdag 1. november er det Fagleg-pedagogisk dag ved UiO. Dagen er  eit tilbod til lærarar for fagleg påfyll, og du kan høyra interessante foredrag i fag du underviser eller er interessert å læra meir om. Institutt for geofag og NHM har i år fleire foredrag, og programmet finn du her.

Tid og sted: , Blindern, MN fakultetet

Ungforsk arrangeres i år av Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet, UiO. Det blir både inspirasjonsshow, workshops, foredrag mm. Institutt for geofag stiller på programmet både med foredrag og gruppeaktiviteter.

Tid og sted: , Cinemateket, Dronningsgt. 16

Ansatte og studenter ved Institutt for geofag, UiO inviteres herved til en lukket førehåndsvisning av den norske filmen Skjelvet onsdag 29. august. Filmen vises i Cinemateket i samarbeid med Realfagsbiblioteket og Fantefilm (fiksjon). Påmelding er nødvendig. Filmen har Norgespremiere på kino den 31. august.