Frokostseminar CIENS; Intens nedbør i Oslo

CIENS inviterer til frokostseminar med tema: Intens nedbør i Oslo. MET byr på fersk forskningsbasert kunnskap om hva vi observerer og hva vi kan vente oss, og Oslo kommune orienterer om hvordan de planlegger for å unngå problemer.

CIENS: www.ciens.no

Invitasjon, CIENS frokostseminar

I CIENS’ rekke av frokostseminarer, setter Meteorologisk institutt fokus på nedbør i Oslo.

Tid og sted:  Onsdag 24/5 klokken 08:30 – 10:30 (lett frokost fra 08:15), Forskningsparken, Blindern, Oslo, møterom Faros, CIENS toppsenter

Vel møtt!

Last ned invitasjon og program (pdf)

Påmelding av hensyn til frokostservering er nødvendig, og gjøres elektronisk på lenken under.

Meld deg på frokostseminaret: http://CIENSfrokost2405.speedsurvey.com

OM CIENS: CIENS er et strategisk samarbeid mellom forskningsinstituttene CICERO, MetNo, NIBR, NILU, NINA, NIVA, TØI og Universitetet i Oslo. Les mer om CIENS samarbeidet på www.ciens.no.

Publisert 23. mai 2017 10:54 - Sist endret 12. okt. 2020 10:33