Frokostseminar CIENS; Kulturarv i et forandret klima

CIENS inviterer til frokostseminar med tema: Kulturarv i et forandret klima. Hør flere foredrag fra Norsk institutt for kulturminneforskning om dette.

CIENS: www.ciens.no

Invitasjon, CIENS frokostseminar

I CIENS’ rekke av frokostseminarer, setter Norsk institutt for kulturminneforskning fokus på hvordan klimaforandringen påvirker deler av vårt samfunn og kulturarven.

Tid og sted:  Onsdag 30/8 klokken 08:30 – 10:30 (lett frokost fra 08:15), Forskningsparken, Blindern, Oslo, møterom Faros, CIENS toppsenter

Vel møtt!

Last ned invitasjon og program (pdf)

Påmelding av hensyn til frokostservering er nødvendig, og gjøres elektronisk på lenken under.

Meld deg på frokostseminaret: http://ciensfrokost3008.speedsurvey.com/

OM CIENS: CIENS er et strategisk samarbeid mellom forskningsinstituttene CICERO, Meteorologisk institutt, NIBR, NIKU, NILU, NINA, NIVA, TØI og Universitetet i Oslo, herunder Institutt for geofag. Les mer om CIENS samarbeidet på www.ciens.no.

Publisert 25. aug. 2017 10:41 - Sist endret 12. okt. 2020 10:33