Førehandsvisning av filmen Skjelvet den 29. aug for GEO

Ansatte og studenter ved Institutt for geofag, UiO inviteres herved til en lukket førehåndsvisning av den norske filmen Skjelvet onsdag 29. august. Filmen vises i Cinemateket i samarbeid med Realfagsbiblioteket og Fantefilm (fiksjon). Påmelding er nødvendig. Filmen har Norgespremiere på kino den 31. august.

Skjelvet/The Quake. Filmplakat: Fantefilm.

Se "Skjelvet" før alle andre!

Mange kinogangere venter på den norske filmen "Skjelvet" som har premiere slutten av august. Filmen er oppfølgeren til katastrofefilmen Bølgen, og beskriver hva som kan skje viss Oslo rammes av et stort jordskjelv.

Nå har ansatte og studenter ved Institutt for geofag, UiO muligheten til å se denne norske storfilmen før alle andre i en lukket førehåndsvisning.

Påmelding er nødvendig for å få plass. Det er begrenset antall plasser så meld deg på så raskt som mulig for å sikre deg plass.

Forpremiere for Skjelvet:

• Tid: Onsdag 29 aug. kl. 15.30-18.00 (dørene åpner 15:30), kl. 15.45 vil det bli en kort introduksjon om jordskjelv i Norge ved Marie Keiding/NGU
  • Sted: Cinemateket, Dronningsgate 16, Oslo sentrum

Påmelding er nødvendig og skjer elektronisk via nettskjema, begrenset antall plasser som deles ut etter "førstemann til mølla" prinsippet.

Vellykket registrering betyr tildelt plass. Print ut registreringen som fungerer som billett.

Velkommen!

Publisert 11. aug. 2018 14:39 - Sist endret 12. okt. 2020 10:33