Fagleg-pedagogisk dag 2021

Torsdag 4. november er det Fagleg-pedagogisk dag ved UiO. Dagen eit tilbod til lærarar for fagleg påfyll med foredrag i fag dei underviser eller er interessert å læra meir om. Institutt for geofag og NHM deltek med fleire foredrag. I år er programmet digitalt på webinar. Sjå program for geofag her!

Foto foredrag Fagleg pedagogisk dag 2021. Foto: Gunn Kristin Tjoflot

Faglig-pedagogisk dag 2021 byr på spennende webinarer i ulike fagløp. Foto: gk/UiO

På fagleg-pedagogisk dag torsdag 4. november tilbyr Institutt for geofag i samarbeid med Naturhistorisk museum i alt fire foredrag. I år er programmet digitalt som webinar på Zoom.

Underviser du i geofag, geografi og beslekta fag eller er interessert i geofag og naturfag få med deg nokre foredrag. Dagen er ein fin anledning til å læra noko nytt.

På programmet:

11:00-11:30: Skyer og klima - en komplisert forbindelse. Professor Trude Storelvmo

11:40-12:10: Mineraler i hverdagen. Professor Axel Müller, Naturhistorisk museum

12:20-12:50: Jordsystemet - et nytt rammeverk for geofagundervisning. Førsteamanuensis Anders Mattias Lundmark

13:00-13:30: Flom og tørke i Norge. Stipendiat Sigrid Jørgensen Bakke

Slik deltar du på Faglig-pedagogisk dag.

Se hvordan du deltar på webinar på Zoom!

Velkommen til alle interesserte!

Publisert 1. nov. 2021 15:29 - Sist endra 4. jan. 2024 13:22