Klimaendringar og vegetasjon

Det er kjent at klimaendringane påvirkar vegetasjonen. Men den endra vegetasjonen påvirker også klimaet i betydelig grad. Ein som forskar på denne samanhengen er professor Frode Stordalfrå Seksjon for meteorologi og oseanografi (MetOs) på Institutt for geofag, UiO. I avanserte modellar og berekningar prøvar han å finne ut av endringar i vegetasjonen sin betydning for klimaendringar. Les meir om dette i forskingsmagasinet Apollon, 2015/1 som har tema berekningar.

Vekstområdet til gran sprer seg lengre nordover – og til fjells. Gran kan absorbera meir sollys som igjen kan forsterka drivhuseffekten. Foto: Scanpix

Vekstområdet til gran sprer seg lengre nordover – og til fjells. Gran kan absorbera meir sollys som igjen kan forsterka drivhuseffekten. Foto: Scanpix

Les artikkel:

Endret vegetasjon kan forverre drivhuseffekten. Apollon, UiOs forskingsmagasin, 5.2.2015.

Sjå heile Apollon 2015/1 som er eit temanummer for: Beregninger: Simulerer alt fra universitetet til hjertet ditt.

Artikkelen er også publisert på nettstaden forskning.no: Endret vegetasjon kan forverre drivhuseffekten, forskning.no, 9.2.2015.

Publisert 6. feb. 2015 15:11 - Sist endret 24. des. 2022 18:27