På lista over mest lest i 2016

Redaksjonen bak nettportalen geoforskning.no oppsummerer fjorårets ti mest leste saker på geoforskning.no. Forskarar frå Institutt for geofag, Universitetet i Oslo er med i to av dei ti artiklane.

Sjå sakene på nett i artikkelen: Mest lest i 2016.

Ein av sakene som vart mykje lest er artikkelen om geoaappen som vart laga av Kjetil Indrevær. Illustrasjonsfoto: colourbox.com

Her er saker frå folk frå Institutt for geofag, UiO eller omtale av forskning i tilknytning til ansatte ved instituttet  som har kome med på "ti på topp" mest leste saker i 2016 på geoforskning.no.

Sakene er desse:

Fortsatt skeptisk til klimateorien

Med brei bakgrunn fra klimatologisk forskning er professor Ole Humlum ved Institutt for geofag fortsatt avvisande til at det er menneskenes utslepp av klimagassar som har gitt – og vil gje – eit varmare klima. Denne artikkelen ble mest lest på nettstedet geoforskning.no i 2016.

Norges geologi rett i lomma

Postdoc Kjetil Indrevær har utvikla ein ny app for smarttelefonar og nettbrett av typen Iphone/Ipad. Med denne appen kan du lære mer om berggrunnsgeologien der du til einkvar tid befinner deg i Norge. Appen brukar fritt tilgjengelig kartinformasjon frå Norges geologisk undersøkelse - NGU. Denne artikkelen var den tredje mest leste på nettstaden i 2016..

Sjå alle dei 10 mest leste sakene:

Mest lest i 2016. geoforskning.no, 31.12.2016

Publisert 3. jan. 2017 18:44 - Sist endret 24. des. 2022 05:06