Kandidatmarkering for bachelorstudenter, Institutt for geofag

Til studenter ved Institutt for geofag som fullfører bachelorgraden våren 2023. Institutt for geofag har gleden av å invitere deg til en felles og høytidelig kandidatmarkering og avslutningsseremoni for å markere fullført utdanning og grad. Velkommen!

Velkommen til kandidatmarkering og avslutningsseremoni

Gratulerer med fullført utdanning og akademisk grad ved Universitetet i Oslo. Foto: Gunn K. Tjoflot/UiO
Gratulerer med fullført utdanning og akademisk grad ved Universitetet i Oslo. Foto: GK/UiO

Velkommen til årets kandidatmarkering og avslutningsseremoni torsdag 19. juni for bachelorsstudentene!

Seremonien blir i auditorium 1 i Geologibygningen fra kl. 11:00 til ca. 12:30.

Tentativt program:

• Velkommen ved utdanningsleder, Karianne S. Lilleøren
  • Musikalsk innslag ved Einar Halle
  • Tale ved programlederne Pål Erik Isachsen (Geofysikk og klima) og Henrik Svensen (Geologi og geografi)
  • Kunngjøring av studenter som fullfører sin bachelorgrad i 2023
  • Studentes tale
  • Musikalsk innslag ved Einar Halle
  • Gruppebilde med fotograf
  • Lunsj ved Union371 i Federikkebygget for påmeldte studenter fra kl 13:00 og utover

Vi gleder oss til å feire at dere har fullført, eller er i ferd med å fullføre, bachelorgraden i geofag!

Påmeldingsfrist: Torsdag 25. mai

Meld deg på her