English version of this page

Titanprisen 2022 til Dag O. Hessen

Årets Titanpris går til biologiprofessor Dag O. Hessen frå IBV og CBA, som har prioritert kommunikasjon gjennom heile karrieren. Gratulerer, vel fortent!

Dag Hessen og Bjørn Jamtveit

Prismottakar Dag O. Hessen og forskingsdekan Bjørn Jamtveit. Foto: Åslaug Brynildsen, UiO.

Titan-prisen blir delt ut årleg til ein forskar som har gjort ein uvanleg og framifrå innsats med å fortelja om forskinga ved MN-fakultetet. I år gjekk Titan prisen til Dag O. Hessen, som er professor ved Institutt for biovitskap og leiar for Senter for biogeokjemi i antropocen (CBA).

– Prisvinnaren i år har utmerkt seg som ein stødig formidlar gjennom ei årrekkje, og det er vel rett å kalla han MN-fakultetets einaste «kjendis». Denne statusen har han oppnådd gjennom å vera ein særs aktiv og tydeleg stemme og formidlar rundt evolusjon, klima, økologi og betydninga av biologien for forståinga av mennesket, seier Bjørn Jamtveit som er forskingsdekan ved Det Matematisk-naturvitskaplege fakultetet ved Universitetet i Oslo.

Les heile saka i Titan

Publisert 16. des. 2022 17:14 - Sist endra 16. des. 2022 17:14