For studenter

Tidligere

Tid og sted: , Nucleus 1, Bikuben, Kristine Bonnevies hus

Kunne du tenke deg utveksling til University of California Berkeley i løpet av graden din ved Institutt for biovitenskap? Kom på informasjonsmøte i Bikuben mandag 17. april for å få vite mer.

Tid og sted: , Nucleus 1, Bikuben, Kristine Bonnevies hus

Kunne du tenke deg utveksling til University of California Berkeley i løpet av graden din ved Institutt for biovitenskap? Kom på informasjonsmøte i Bikuben mandag 9. oktober for å få vite mer.

Tid og sted: , Bikuben, Kristine Bonnevies hus

Masterkandidater i molekylær biovitenskap og biologi våren 2019 er herved invitert til en sammenkomst med utdeling av vitnemål. Veiledere er velkommen til å delta.

Tid og sted: , Bikuben, Kristine Bonnevies hus

Diploma ceremony for Master's candidates in Molecular Biosciences and Biology. The master's class of autumn term 2018  is cordially invited to a diploma ceremony. An extra warm welcome to supervisors.

Tid og sted: , Bikuben, Kristine Bonnevies hus

Diploma ceremony for Master's candidates in Molecular Biosciences and Biology. The master's class of spring term 2018  is cordially invited to a diploma ceremony. An extra warm welcome to supervisors.

Tid og sted: , nukleus 2 og 3, Bikuben

Kurs for alle som ønsker å vite mer om presentasjonsteknikk. Kurset er satt opp i anledning den kommende studentkonferansen til CEES, men er åpent for alle så langt det er ledige plasser!