Kommende

Tid og sted: , Auditorium 1, Helga Engs hus

Professor Emmanuelle Charpentier er nominert av Institutt for biovitenskap til æresdoktor ved Universitetet i Oslo i 2024, og hun vil i den anledning gi en gjesteforelesning ved Institutt for biovitenskap mandag 2. september.

Tidligere

Tid og sted: , Nucleus, Bikuben, Kristine Bonnevies hus

Arrangementet er åpent for alle interesserte. Temaene inkluderer: Vitenskapelige foredrag av medlemmer av EMBO-fellesskapet, informasjon om finansieringsmuligheter for livsvitenskap i Norge, initiativer innen vitenskapelig publisering og Open Science. Vennligst registrer deg for å delta.

Tid og sted: , Det Norske Videnskaps-Akademi, Drammensveien 78, 0271 Oslo & Digital event

This workshop will feature talks from esteemed scientists, covering topics such as zoonoses, spread of infectious diseases, animal movement and more. Registration to attend the event at the Academy is closed, but you can follow the event via streaming.

Tid og sted: , Det Norske Videnskaps-Akademi, Drammensveien 78, 0271 Oslo

På denne workshopen blir det foredrag fra anerkjente forskere, som dekker temaer som zoonoser, spredning av smittsomme sykdommer med mer. Påmelding for å delta på Akademiet er stengt, men du kan følge arrangementet via strømming.

Tid og sted: , Det Norske Videnskaps-Akademi, Drammensveien 78, Oslo

Hva skal til for å skape og opprettholde miljøer som støtter utviklingen forskningsprosjekter på høyt nivå? Påmeldingen er nå stengt.

Tid og sted: , Helga Engs hus, Aud. 1, Blindern

Åpne foredrag med Anders Götherström, Greger Larson, Christina Warinner og Phil Slavin. Arrangementet holdes på engelsk.