Ashish Rauniyar er utvalgt til det prestisjefylte Heidelberg Laureate Forum

PhD-student Ashish Rauniyar fra ND-gruppen er utvalgt til å representere UiO ved det femte Heidelberg Laureate Forum.

Heidelberg Laureate Forum (HLF) knytter lovende unge forskere i matematikk og datavitenskap med de fremste forskerne innen deres felt. Gjennom en uke på sensommeren inviterer Heidelberg Laureate Forum Foundation (HLFF) mottakere av Abel-prisen, ACM A.M. Turing Award, ACM-prisen i Computing, Fields Medal, og Nevanlinna-prisen til å bli med 200 utvalgte unge forskere.

In English:

PhD student Ashish Rauniyar from the ND Research group has been selected and invited to attend prestigious Heidelberg Laureate Forum

The Heidelberg Laureate Forum (HLF) annually connects promising young researchers in mathematics and computer science with the top scientists in their fields. For one week in late summer, the Heidelberg Laureate Forum Foundation (HLFF) invites the recipients of the Abel Prize, the ACM A.M. Turing Award, the ACM Prize in Computing, the Fields Medal, and the Nevanlinna Prize to join 200 carefully selected young researchers.

Publisert 12. mai 2017 11:37 - Sist endret 12. mai 2017 11:42