"Simulating space environment on Earth"

Velkommen til en prøveforelesning med Anja Kohfeldt til stillingen som mulig førsteamanuensis i Romsystemer ved UiO!

Anja Kohfeldt

Anja Kohfeldt har søkt en stilling som førsteamanuensis ved Institutt for teknologisystemer.Foto:UiO

Neste høst starter UiOs Institutt for teknologisystemer opp et nytt masterprogram i romsystemer. Instituttet er med det i gang med rekrutteringen av vitenskapelig ansatte til UiOs nye studiesatsing.

Bakgrunn: Kohfeldt har en mastergrad i fysikk (Mikroelektronikk) fra Universitetet i Bergen, en doktorgrad i Elektronikk (opto-elektronikk) fra Technische Universität Berlin og har siden 2018 fungert i stillingen som prosjektleder for Space for selskapet IDEAS.

Vel møtt til fredagens prøveforelesning ved Institutt for teknologisystemer på Kjeller!

Publisert 20. sep. 2022 10:57 - Sist endret 20. sep. 2022 12:36