Faglig hjelp med litt energipåfyll

Et faglig tilbud til alle bachelorstudenter som tar emner på Kjemisk institutt. Tilbudet er særlig relevant for deg som følger: MENA1001, KJM1101, KJM1130 og KJM2400.

Student som tenker og grubler.

Trenger du hjelp med noen oppgaver eller bare vil diskutere fag med andre, kom innom torsdagens faglige hjelp.

Vi hjelper deg med faglige spørsmål knyttet til kjemi, matematikk og programmering. Spør oss gjerne om pensum eller obligatoriske oppgaver - eller annet emnerelatert.

Ta turen innom Kjemikantinen eller seminarrom Curie.

Fast studiehjelp på torsdager

Studieadministrasjonen serverer energi til hjernen. Dette kan være frukt, kjeks eller annet. Kaffe og te blir også servert. Ta gjerne med koppen din, så blir det færre papirkopper å kaste.

Orakeltjenestene

Vi har tre forskjellige orakeltjenester, A-team, B-tjenesten og Hylleraas mattehjelp som alle vil være tilgjengelig hver torsdag fremover.

Disse finner du i Kjemikantinen kl. 14:15-16:00:

• Stipendiatene i A-team svarer på spørsmål innen kjemi
  • Forskerne i Hylleraas mattehjelp hjelper deg å finne svaret på dine matterelaterte spørmål.

Disse finner du på Seminarrom Curie 14:15-18:00:

• Studentene i B-tjenesten svarer på spørsmål om programmering og beregninger.

Kjemisk institutt
Emneord: Hylleraas, studentoppfølging, Studiekvalitet