Studiehjelpen

Et faglig tilbud til alle bachelorstudenter som tar emner på Kjemisk institutt. Tilbudet er særlig relevant for deg som følger: MENA1001, KJM1101, KJM1130 og KJM2400. Pizza på oppstartsdagen.

Åpen pizzaboks med pizza

Vi hjelper deg med faglige spørsmål knyttet til kjemi, matematikk og programmering. Spør oss gjerne om pensum eller obligatoriske oppgaver - eller annet emnerelatert.

Ta turen innom Kjemikantinen eller seminarrom Curie.

Oppstart: torsdag 8. september kl. 14.15.

Pizza - meld deg på for mat og faglig hjelp

Vi serverer pizza i Kjemikantinen ca. kl. 16.00.

Huske å melde deg for å sikre deg pizza. Påmelding senest kl. 12 samme dag: Påmelding for pizzaservering

Orakeltjenestene

Vi har tre forskjellige orakeltjenester, A-team, B-tjenesten og Hylleraas mattehjelp som alle vil være tilgjengelig hver torsdag fremover.

Disse finner du i Kjemikantinen kl. 14:15-16:00:

• Stipendiatene i A-team svarer på spørsmål innen kjemi
  • Forskerne i Hylleraas mattehjelp hjelper deg å finne svaret på dine matterelaterte spørmål.

Disse finner du på Seminarrom Curie 14:15-18:00:

• Studentene i B-tjenesten svarer på spørsmål om programmering og beregninger.

Kjemisk institutt
Emneord: Hylleraas, Student-IT, studentoppfølging