Bachelorseremoni

Kjemisk fagutvalg inviterer til en markering for en fullført bachelorgrad. Det blir taler, kaker og glad stemning.

Bildet viser molekyler som illustrasjon for kjemi.

Kjemisk fagutvalg inviterer studenter til en liten og høytidelig markering for fullført bachelorgrad i løpet av studieåret 2022-23. .

Invitasjon og påmelding

De inviterte mottar en epost med invitasjon og påmeldingslenke. Det er mulig å ta med inntil tre gjester. Påmelding er snarest og innen mandag 5. juni.

Program

Seremonien skjer i Kjemikantina. Hvis været tillater det, vil vi også være i utendørs i atriet.

kl.16:45: Møtes for mingling

kl.17:00: Taler fra Einar (institutteder), Anja (programrådsleder), Steven (utdanningsleder) og Karoline (programrådsleder)

kl. 17:30: Utdeling av roser v/ programrådslederne

kl.17:45: Servering av kaker og drikke

Spørsmål rundt seremonien?

Kontaktpersoner: Malin Trondsen (m.j.trondsen(at)kjemi.uio.no), nestleder. Melika Kashani (melika.kashani(at)kjemi.uio.no), økonomiansvarlig.

Velkommen!

Kjemisk fagutvalg