Kommende

Tid og sted: , Auditorium 3

Welcome to our Master Seminars. This will be a general introduction to the Master Seminar Series, what to expect and what generic competences is.

Tidligere

Tid og sted: , Kjemikantina

Kjemisk fagutvalg, Proton og MENAgeriet inviterer til en markering for en fullført bachelorgrad. Det blir taler, kaker og glad stemning.

Tid og sted: , Seminarrom Gleditsch

Lær hvordan du skaper engasjement rundt forskningsresultatene dine og hvordan du når ut til et bredere publikum.

Tid og sted: , Kjemikantina; Kjemibygningen

Er du usikker på hva slags jobbmuligheter som finnes etter endt utdanning? Kjemisk fagutvalg og administrasjonen ved Kjemisk institutt gir innblikk i mulighetene. Velkommen til "Livet etter studiene"!

Tid og sted: , Seminarrom Gleditsch

Velkommen til workshopen om overgangen fra student til verden utenfor. Ta del av praktisk erfaring og få verktøy i jobbsøkerprosessen.

Tid og sted: , Kjemikantina; Kjemibygningen