Arrangementer

09:00, Aud. 5 Vilhelm Bjerknes hus

Hvordan kan vi legge til rette for at studentene prioriterer fysisk oppmøte til undervisning? På REAL Undervisning løfter vi dette spørsmålet, og inviterer til inspirerende foredrag og samtaler om et godt læringsmiljø.

10:00, CCSE large meeting room

To increase the attention towards quality in higher education, we invite foreign MN teachers to a seminar on MN teaching culture, learning environment and how to create a fruitful community of teaching practice. Save the date, more info will come.

14:00, Aud. 2 Vilhelm Bjerknes hus

REAL gruppelærerstart er et seminar for studenter og ansatte som er gruppelærere i emner ved MN. Seminaret gir inspirasjon og gode verktøy for å komme i gang med et godt læringsmiljø i gruppetimene allerede fra start. Hold av datoen, mer info kommer.