REAL Prat - Studentmedvirkning og læring som et samarbeid mellom student og underviser

En god læringsprosess krever et godt samarbeid mellom underviser og student. De siste årene har studentenes medvirking blitt en viktig del av samarbeidet, men hvordan kan studentenes medvirking forstås og gi et godt grunnlag for læring?

Bildet kan inneholde: jeans, bukse, duppeditt, reflekskamera, tavle.

Foto: Jarli & Jordan/UiO

På denne REAL praten vil vi snakke om hvordan studentenes medvirking kan forstås på ulike måter og hvordan studenter og undervisere kan samarbeide for å lage gode læringsprosesser.

• Studentmedvirking og hvorfor det er viktig med et godt samarbeid mellom studenter og undervisere. Ved Tone Gregers, KURT
  • Hvordan samarbeidet mellom student og underviser kan fungerer? ved Andreas Haraldsrud, KURT
  • Hvordan studenter opplever egen rolle i samarbeidet? ved Ellen-Beate Tysvær, student ved IBV

Publisert 9. mai 2022 10:11 - Sist endret 19. jan. 2024 10:29