English version of this page

Praktisk informasjon

Påmelding:  Kreves for deltagelse; lenke til påmeldingskjemaet finnes i menyen.

Tid og sted:  Konferansen begynner torsdag 12 september, og avsluttes fredag 13 september. Hele konferansen vil foregå på Soria Moria hotell, Voksenkollveien 60, 0790 Oslo.

Overnatting: Deltakere som reiser utenfra Oslo-området vil få dekket overnatting på Soria Moria hotell fra torsdag (12 september) til fredag (13 september). Deltakere fra Oslo-området, samt de som har meldt ønske om ekstra overnatting fra onsdag (11 september) til torsdag, må vente på bekreftelse for dette på mail; grunnet begrenset kapasitet vil vi prioritere de som reiser langveis fra. Informasjon om hvem som får plass kommer etter at påmeldingsfristen er gått ut i juni.

Reise:  Deltakere fra UiT, NTNU og UiB får reiseutgiftene dekket av det lokale TMS-prosjektet ved sitt tilhørende universitet. For disse gjelder følgende: billetter til Oslo må bestilles på egen hånd (i henhold til ditt universitetsreglement), og reiseregning sendes i etterkant til ditt lokale universitet.

Deltagere fra andre institusjoner kan ved behov søke om å få reiseutgifter dekket av TMS-stipend - vennligst kontakt oss.

Imellom Oslo Lufthavn og Oslo S går flytoget (240 kr) hvert tiende minutt og regionstog (124 kr) hver halvtime. Ved Oslo S ligger T-banestoppet Jernbanetorget hvorfra man kan ta T-banelinjen 1 Frogneseteren til Voksenkollen; derfra følger man Voksenkollveien ca 800 meter oppover til man kommer til Soria Moria hotell.

OBS: Regionstog og T-bane benytter seg av Ruter-appen som må lastes ned på telefon (billetter kan også kjøpes på Oslo Lufthavn). Reise imellom Oslo Lufthavn og Oslo S krever kjøp av billett til sone 1, 2Ø, 3Ø og 4N, mens reise imellom Oslo S og Soria Moria krever kun billett til sone 1.

Taxi imellom Oslo Lufthavn og Soria Moria hotell koster 1200-1600 kr.

Konferansemiddag: Det vil bli arrangert konferansemiddag torsdag 12 september på Soria Moria hotell. Allergier og preferanser spesifiseres i påmeldingsskjemaet.

Spørsmål: Kan sendes til nmm24-contact@math.uio.no

Publisert 17. okt. 2023 14:44 - Sist endret 3. mai 2024 14:51