Gruppelærerstillinger våren 2022

Nå er det mulig å søke på gruppelærerstillingene for våren 2022. I utgangspunktet trenger vi gruppelærere i MAT1060, MAT1110, MEK1100, STK1100.

Gruppetimer er en sentral del av undervisningtilbudet i begynneremnene ved Matematisk institutt, og dyktige gruppelærere utgjør den viktigste delen av tilbudet! På gruppetimer er det lagt opp til faglig aktivitet, som regel i form av diskusjon, oppgaveregning eller lignende. Som gruppelærer er det din jobb å styre gruppeundervisningen, svare på faglige spørsmål og inspirere studentene i emnet. Man er også ansvarlig for å rette obligatoriske oppgaver.

Jobben er mest aktuelle for bachelorstudenter mot slutten av sin grad og masterstudenter, men det er åpent for alle studenter å søke.

Fyll ut nettskjema innen utgangen torsdag 25. november kl. 14.30 hvis du kunne tenke deg å jobbe som gruppelærer ved Matematisk institutt neste semester!

Ta kontakt på studieinfo@math.uio.no om du har spørsmål til stillingene.

Publisert 19. nov. 2021 08:25 - Sist endret 19. nov. 2021 08:25