Gruppelærer- og forkursstillinger høsten 2022

Gruppetimer er en viktig del av undervisningstilbudet ved Matematisk institutt, og nå søker vi gruppelærere til høstsemesteret!

Dersom du liker matematikk og syns det fint å hjelpe andre å forstå det også, er sannsynligvis en gruppelærerstilling noe for deg. I grove trekk består jobben som gruppelærer av å hjelpe ferske studenter på gruppetimer i matematikk, typisk to ganger i uka, og å rette studentenes obligatoriske oppgaver.

Jobben er mest aktuell for masterstudenter, samt bachelorstudenter mot slutten av sin bachelorgraden, men det er åpent for alle å søke.

I tillegg til gruppelærerstillinger for høstsemesteret, kan du søke om jobb som gruppelærer ved forkurset i matematikk i august: MAT0011 – Oppfriskning i matematikk

MAT0011 undervises i uke 32, fra mandag 8. august til og med fredag 12. august. Merk at man må kunne jobbe denne uken dersom man oppgir dette i søknadsskjemaet.

Søknadskjemaet er åpent til og med torsdag 5. mai kl. 14.30, der finner du også informasjon om hvilke emner vi søker gruppelærere til denne høsten: nettskjema.no/a/grl-mi-h22

Kontakt Paul A. Maugesten for spørsmål til utlysningen.

Publisert 22. apr. 2022 14:18 - Sist endret 22. apr. 2022 14:18