Tidligere

Tid og sted: , Auditorium 1 i Vilhelm Bjerknes' hus
Tid og sted: , "Abels utsikt", 12. etasje, Niels Henrik Abels hus

The course focuses on raising awareness about and mapping your competency.  Recently graduated PhD students will also share experiences of their own career paths.

Tid og sted: , "Abels utsikt", 12th floor Niels Henrik Abels hus

We want to get better acquainted to you! We invite you, therefore, to meeting where you can meet the management and the administration of the Department and, first and foremost, each other!

Tid og sted: , Auditorium 1 i Vilhelm Bjerknes' hus
Tid og sted: , Webinar

Få svar på spørsmål om studier, studentlivet og jobbmuligheter.

Tid og sted: , Zoom

Kurset gir studenten kunnskap om vitenskapelighet i matematiske fag, og setter vedkommende i stand til å begynne arbeidet med en masteroppgave. Spesielt sentrale temaer i emnet er litteraturinnhenting, datahåndtering, skriving og presentasjon. Kurset går digitalt torsdag 14.januar 09:15-12:00 og fredag 15.januar 12:15-15:00. Lenke distribueres på e-post.