Tidligere

Tid og sted: , Abels utsikt

Vi inviterer til programkaffe

We invite you all to program coffee

Tid og sted: , "Abels utsikt", 12th floor Niels Henrik Abels hus

We invite you to a meeting where you can meet the management and the administration of the Department and, first and foremost, each other!

Tid og sted: , Vilhelm Bjernes' hus

Matematisk institutt inviterer tidligere studenter til å møtes. Det blir litt faglig, mye sosialt og mulighet for å møte igjen gamle medstudenter på campus.

Tid og sted: , Abels utsikt, 12. etasje

Er du usikker på hvilket masterstudium du vil søke på, eller bare har lyst til å høre litt mer om masterprogrammene som tilbys ved Matematisk institutt? Vi inviterer til informasjonsmøter for våre masterprogrammer!

Tid og sted: , Zoom

Kurset gir studenten kunnskap om vitenskapelighet i matematiske fag, og setter vedkommende i stand til å begynne arbeidet med en masteroppgave. Spesielt sentrale temaer i emnet er litteraturinnhenting, datahåndtering, skriving og presentasjon.

Seminaret finner sted online torsdag 13.januar 09:15-12:00 og fredag 14.januar 09:15-12:00. Lenke vil sendes ut på e-post.

Tid og sted: , "Abels utsikt", 12. etasje, Niels Henrik Abels hus

Recently graduated PhD students will share experiences of their own career paths, and you will get feedback on your CV.