Alumnitreff 2024 for Matematisk institutt

Når høsten nærmer seg er det igjen tid for Alumnitreff. Matematisk institutt inviterer tidligere studenter til å møtes. Møt gamle medstudenter på campus for litt fag og mye sosialt.

Smilende alumnere i samtale
Foto: Matematisk institutt, UiO

Alle som har en grad fra Matematisk institutt er velkommen. Vi inviterer også de masterstudentene som nærmer seg ferdig med graden sin og instituttets ansatte til treffet.

Meld deg på

Program

17.30 - Instituttet spanderer et glass boblevann i foajeen i Vilhelm Bjerknes' hus

18.00 - Velkommen

18.15 - 19.15 Foredrag

19.15 - Vi beveger oss ut i foajeen der vi har dekket langbord. Instituttet spandere litt pizza og et glass med noe godt å drikke (med mulighet for å kjøpe mer drikke for dem som ønsker). Hvis vi er heldige dukker fagutvalget opp med quiz, og RF-kjelleren står til vår disposisjon.

22.00 - Takk for i dag!

Publisert 28. mai 2024 10:31 - Sist endret 28. mai 2024 10:42