Alle arrangementer ved MN

Kommande 5 dagar

i dag juni
Tid og stad: , Naturhistorisk museum

Få mer ut av utstillingene med en guidet omvisning! Våre kunnskapsrike museumsverter holder omvisninger hver dag hele sommeren. Se programmet for tidspunkt og tema.

Tid og stad: , Klimahuset på Naturhistorisk museum

Besøk vår museumslab med aktiviteter for barn i alle aldre. Åpent hver dag i hele sommer.

30 juni

Tid og stad: , Botanisk hage

Bli bedre kjent med hagen og dens historie og lær om utvalgte trær, blomster og andre planter.

01 juli

02 juli

03 juli

Fleire kommande arrangement