Studentarrangementer

Kommande

Tid og stad: , V205, Kjemisk institutt

“Nucleophilic addition of thiols to dental methacrylate monomers”

Tid og stad: , Ole Johan Dahls hus

Jentedagen er for alle som identifiserer seg som jenter. Hvis du er usikker, så er du hjertelig velkommen! Tilbudet gjelder deg som starter på ett av våre bachelorprogrammer eller årsenheten høsten 2024.

Tid og stad: , Sophus Lies auditorium

Velkommen som student på bachelorprogrammene og årsenheten i informatikk. På det obligatoriske velkomstmøtet får du viktig informasjon om studieprogrammet ditt og de første ukene dine som student.

Tid og stad: , Tentative datoer

Forkurset i informatikk er opprettet for å gi en mykere studiestart for nye programstudenter og undervises i Sophus Lies auditorium etterfulgt av lab i Ole-Johan Dahls hus. Du lærer å arbeide selvstendig på egen laptop og IFI-maskiner med å administrere, redigere og kjøre Python-programmer.

Tid og stad: , Store Fysiske auditorium

For alle nye masterstudenter ved Fysisk institutt. Du vil få viktig informasjon om frister og oppbygningen av programmet ditt, og du får møte programkoordinatoren din.

Tid:

I Masteruke får du viktig informasjon om ditt nye studieprogram, og du får muligheten til å bli kjent med dine medstudenter og ditt studiested. Deler av Masteruka er obligatorisk.

Tid og stad: , Store Fysiske auditorium, Fysikkbygningen

Hva vil det si å være masterstudent, hvor kan du få hjelp og hva bør du prioritere i ditt første semester?

Tid og stad: , Auditorium 3

Welcome to our Master Seminars. This will be a general introduction to the Master Seminar Series, what to expect and what generic competences is.

Tid og stad: , Auditorium Simula, Ole-Johan Dahls hus

Velkommen til alle nye masterstudenter ved Institutt for informatikk (IFI)!

Tid og stad: , Ole Johan Dahls hus

Har du en utdanning fra før? Da kan du søke om å bruke emner fra andre læresteder godkjent som en del av bachelorgraden din i informatikk.

Tid:

Det arrangeres obligatoriske møter med studieretningene for alle nye masterstudenter. Her møter du kontaktperson for din studieretning, og får viktig informasjon om blant annet mulige masteroppgaver og veiledere innen retningen.

Tid og stad: , Vilhelm Bjerknes' hus

🎉 Velkommen til IgNite-1-2-3! 🎉

Tid og stad: , Simula, Ole-Johan Dahls hus

Velkommen til andre dag av masteruka, med informasjon og fellesforelesninger for alle nye masterstudenter ved institutt for informatikk.

Tid og stad: , Seminar room 219 (Valhall), the Geology building

The impact of sewage plant discharge on the benthic environment in the Moss area, Outer Oslofjord, Norway

Tid og stad: , Kristoffer Jøtteruds plass, Fysikkbygningen

Du må søke om opptak til emner innen torsdag i Studiestartsuka, og vi vil hjelpe deg med dette på onsdag om du skulle trenge bistand.

Tid og stad: , Simula, Ole-Johan Dahls hus

Velkommen til den tredje dagen med informasjon og fellesforelesninger for alle nye masterstudenter ved institutt for informatikk.

Tid og stad: , ALC-room 2320, Kristine Bonnevies' hus

Hvordan gjøre klimadata lettere tilgjengelig og mer anvendelig for små og mellomstore kommuner?

Tid og stad: , Meeting room 217b (iEarth), the Geology building

Investigating snow surfaces in avalanche terrain using UAV collected LiDAR data

Tid og stad: , Undervisningsrom UE32

Tittel: Grønne Profiler i Innskuddspensjon: Risiko og Optimering

Tid og stad: , Vilhelm Bjerknes' hus

Når høsten nærmer seg er det igjen tid for Alumnitreff. Matematisk institutt inviterer tidligere studenter til å møtes. Møt gamle medstudenter på campus for litt fag og mye sosialt.

Tid og stad: , Realfagsbiblioteket, Vilhelm Bjerknes' hus

Endelig er det fredag - og det betyr at Abels tårn har direktesending fra Scene Realfagsbiblioteket. Bli med på å nerde over de små og store spørsmålene innen vitenskap hos oss.

Tid og stad: , Auditorium 3

Dear 1st semester students!

Dear 3rd semester KJEMI/MENA and 2nd semester Lektor