English version of this page

Verdensdagen for psykisk helse kick-off

Alle har behov for å bli sett. Vi markerer Verdensdagen for psykisk helse med en kick-off stand i Vilhelm Bjerknes´ hus hvor vi deler ut kaffe, er tilstede og bryr oss om våre studenter og ansatte. Kom innom for en prat eller bare for en kopp kaffe.

photos of world mental health day

De fleste av oss setter pris på å bli spurt om hvem vi er, hvordan vi har det, og hva vi liker å drive med. Noen ganger trenger og ønsker vi mer oppmerksomhet. Ved å vise interesse og vennlig nysgjerrighet ovenfor andre vil du bidra til at personen blir sett. Du kan også oppdage nye sider ved deg selv ved å spørre og lytte. En måte å vise interesse på, er å spørre mer. I 2020 vil vi derfor oppfordre alle til å spørre mer.

Andre arrangement

I anledning Verdensdagen for psykisk helse arrangerer vi flere seminar for våre studenter og ansatte gjennom hele uken. Se forsiden for oversikt over alle arrangementene og andre nyttige verktøy

ForVei

Om du ønsker en mer privat samtale kan du ta direkte kontakt med Linda og Ilan i ForVei.

ForVei er et personlig veiledningstilbud for alle studenter tatt opp på et studieprogram ved MN-fakultetet.

Publisert 7. okt. 2020 08:16 - Sist endra 8. okt. 2020 12:20