Innkalling til allmøte i MNSU høsten 2017

Det er allmøte i MNSU høsten 2017 den 16. oktober kl 1700 i Villhelm Bjerknes Hus Auditorium 4.

Det blir servert pizza etter møtet.

Dagsorden:
- Godkjenning av innkalling og dagsorden
- Valg av ordstyrer, referent, tellekorps og protokollunderskrivere
- Semesterberetning fra MNSU
- Valg av leder til MNSU
- Valg av en fakultetsstyrerepresentant (motsatt kjønn av leder)
- Valg av to varrepresentanter til fakultetsstyret
- Vedtektsendringer (endringsforslag fra MNSU)
- Eventuelt

Vedtektsendringsforslag

MNSU har gått gjennom vedtektene og gjort til dels store endringer, som vi ønsker vedtatt. En del store paragrafer i de gjeldende vedtektene er splittet opp i mindre mer entydige paragrafer, for å øke lesbarheten og endringsmulighetene senere. Formuleringer er klargjort og begrepsbruk er konsekvent.

Forslaget blir fremstilt som et helt nytt dokument, da det er veldig mye som er endret, uten at meningsinnholdet er endret i særlig grad. På allmøte går vi gjennom de to dokumentene (gamle og nye vedtekter) i parallell, for å vise frem det som er gjort. Da vil det være mulig å komme med endringsforslag til de reviderte vedtektene, før vi vedtar et helt nytt dokument hvis allmøtet ønsker det. Forslaget slik det står er gjennomarbeidet av flere av MNSUs medlemmer.

Publisert 7. nov. 2017 13:45 - Sist endret 21. des. 2017 23:20