Høyr Mats forklara om Solens tre store mysterium på EKKO

Universitetet i Oslo er verdsleiande innan solfysikk og professor Mats Carlsson ved RoCS - Rosseland senter for solfysikk forklarer på NRK i dag kva utfordringar som driv miljøet.

Bilete av programleiarane for EKKO, NRK

NRK Ekko har høge lyttartal og er på topplista blant dei mest populære podkastane hos NRK. Bilete: Skjermdump NRK Ekkos programside.

Direktøren ved eit av dei ni sentruma til universitetet for framifrå forsking snakkar varmt om det som ligg hans og dei 34 medarbeidarane hans hjarte nær:

Solas tre store mysterier

1. Kromosfære og korona oppvarming

2. solvind

3. Danning av magnetfeltet

og  WholeSun prosjektet.

Høyr det 15 minutter lange intervjuet "Solens tre mysterier på NRK Ekko.

Bildet kan inneholde: muskel, verden, smil, flash-fotografering, menneskekroppen.
Mats Carlsson framhevar det internasjonale miljøet innan solforsking og viktigheita av å få på plass eit nytt solteleskop på kanariøyene i intervjuet med NRK 4. mai 2021.Bilete: Yngve Vogt, UiO.
Av Eyrun Thune
Publisert 4. mai 2021 12:56 - Sist endret 18. jan. 2023 14:50