Aktuelle studiesaker

Publisert 1. feb. 2021 16:44

Kjenner du noen som vil du studere realfag og teknologi? Studietilbud ved MN 2021/2022 finner du i denne brosjyren.

Publisert 5. juli 2019 13:08

Til stor glede for studentene på bachelorprogrammet i biovitenskap starter det høsten 2019 et nytt emne; BIOS3050 - Arbeidspraksis i biovitenskap. Studentene vil få både arbeidserfaring og trening i formidling og skriving.

Publisert 26. apr. 2019 08:30

Masterstudenter ved seks institutter ved UiO kan søke UiO:Livsvitenskap om midler til å teste innovative ideer i laboratoriet. Tiltaket er spiren til et såkalt biomakerspace i det kommende livsvitenskapsbygget ved UiO. Studentakseleratoren Insj UiO og legemiddelfirmaet Bayer er UiO:Livsvitenskaps partnere i prosjektet.

Publisert 27. aug. 2013 13:24

MN- fakultetet søker flere engasjerte realfagstudenter til skolebesøk på videregående skoler. Gjennom året har vi også ulike arrangementer, stands o.l. som du også gjerne kan få jobbe på. Dersom du vil ha en ekstrajobb der du viser at realfag er spennende og samfunnsrelevant, ønsker vi å høre fra deg.